کتاب

ساخت وبلاگ

 

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا : انتخاب اول خانم هاي جذاب

 

خريد لوازم آرايشي براي بانوان يکي از خريدهاي بسيار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دليل تمايل بيشتر به زيبايي و زيباتر ديده شدن به سمت خريد محصولات آرايشي و بهداشتي مي‌روند. در نتيجه بايد هنگام خريد، چه از لحاظ کيفيت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

محصول بي‌کيفيت يا نامتناسب با نوع پوست مي‌تواند آسيب جبران‌ناپذيري به پوست بدن يا صورت وارد کند و تبعات زيادي به همراه دارد. چه بسا با خريد يک محصول ارزان و بي‌کيفيت آسيبي به پوست خود بزنيم که براي جبران آن بايد چندين برابر آن محصول هزينه کنيم.

امروزه خريد اينترنتي لوازم آرايشي رايج شده است و بخش زيادي از درآمد خانوارها صرف تهيه انواع لوازم آرايشي و بهداشتي مي‌شود. روناتا يک فروشگاه اينترنتي محصولات آرايشي و بهداشتي است که با جشنواره هاي پي در پي، تخفيف هاي بسيار ويژه اي را براي مشتريانش در نظر مي کيرد. از انواع ضد آفتاب و شامپوها گرفته تا انواع رژها و کرم‌پودرها و ساير لوازم آرايشي و بهداشتي.

چرا خريد لوازم آرايشي اهميت دارد؟

همانطور که گفتيم لوازم آرايش يکي از عمده خريدهاي خانواده‌ها و به ويژه خانم‌هاي جوان است. به شکلي که افراد زيادي براي زيبايي پوست و سلامت آن هزينه‌هاي گزافي مي‌کنند. با نگاهي به آمار و ارقام خريد محصولات آرايشي و بهداشتي در ايران متوجه اهميت اين موضوع خواهيم شد.

e1_e0gj.jpg

تاثير لوازم آرايش بر زيبايي

تاثيري که لوازم آرايش بر زيبايي چهره دارد بر کسي پوشيده نيست. از زيباتر شدن چهره گرفته تا برطرف کردن عيوب و نواقص صورت و پوست با لوازم آرايش امکان‌پذير است.

داشتن موها و ناخن‌هايي زيبا، پوستي خوب و لطيف مي‌تواند به خاطر استفاده از وسايل آرايشي و بهداشتي مرغوب باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس و ايجاد حس خوب

از لحاظ روانشناسي هر انساني و به ويژه خانم‌ها تمايل به زيبايي دارند و حس مثبت و خوبي از ديدن زيبايي مي‌گيرند.

يک پوست خوب مي‌تواند باعث شود زيباتر و جوان‌تر به نظر برسيد. تصور کنيد بتوانيد با ريمل يا مداد چشم‌هاي خود را جذاب و گيرا يا درشت‌تر کنيد، يا با رژ گونه جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسيد.

با استفاده از لوازم آرايش و زيباتر شدن کاملا حس خوبي که در اطرافيانتان ايجاد مي‌شود و انرژي‌هاي مثبتي را که به شما باز مي‌گردد، درک خواهيد کرد.

ضمنا با زيباتر شدن، اعتماد به نفس بالاتري خواهيد داشت.

لوازم آرايش با کيفيت و تاثير آن روي پوست

خريد اينترنتي لوازم آرايش با کيفيت نقش مهمي در سلامت پوست دارد و همواره توصيه ما خريد اين وسايل از جاهاي معتبر است. مواد بي کيفيت مي‌تواند صدمه زيادي به پوست بزند و مشکلات جدي براي آن به وجود آورد.

البته منظور ما از خريد لوازم با کيفيت هميشه خريد گران‌قيمت‌ترين آن‌ها نيست، بلکه يک محصول با قيمت متناسب با پوست نيز مي‌تواند کيفيت خوبي داشته باشد.

در نتيجه هميشه فريب قيمت محصول را نخوريد و ببينيد چه برندي با چه کيفيتي براي پوستتان زيبايي را به ارمغان مي‌آورد.

با توجه به آب‌ و ‌هوايي که در آن زندگي مي‌کنيد ممکن است يک محصول به پوستتان سازگار باشد و يک محصول خير. پس همه چيز را مد نظر قرار دهيد.

همچنين در لوازم آرايش انواع ويتامين‌ها به کار مي‌رود که به شادابي پوست کمک مي‌کند. امروزه در توليد لوازم آرايشي و بهداشتي انواع مواد ويتامينه و پروتئينه استفاده مي‌شود تا سلامت پوست و موهايتان را تامين کند.

خريد اينترنتي محصولات آرايشي

از آن جايي که لوازم آرايشي ارتباطي مستقيم با پوست و سلامت آن دارد، اکثر افراد در خريد آن احتياط به خرج مي‌دهند و تمايل دارند از جايي خريد کنند که آن محصول علاوه بر قيمت مناسب، کيفيت خوبي نيز داشته باشد.  خريد اينترنتي لوازم بهداشتي با کيفيت مي تواند سلامت، لطافت و زيبايي پوست شما را تضمين کند.

در حال حاضر خريدهاي اينترنتي براي وسايل و محصولات آرايشي بسيار رايج شده است. فرض کنيد براي خريد يک وسيله بايد در شلوغي شهر و ترافيک رفت‌ و ‌آمد کنيد، گرما و سرما را تحمل کنيد تا به فروشگاه مورد نظر برويد.

حالا ديگر نيازي به اين کار نيست. با يک جستجوي ساده محصول مورد نظر در گوگل، به راحتي مي‌توانيد در هر جاي شهر و کشور که هستيد با خيال راحت از روناتا خريد اينترنتي انجام دهيد و درب منزل تحويل بگيريد.

e2_0s7i.jpg

سعي کنيد هنگام خريد از معيارها و استانداردهاي انتخاب آن محصول اطلاع داشته باشيد تا جنس بي‌کيفيت و قلابي به پوستتان صدمه نزند.

اگر به شکل اينترنتي خريد مي‌کنيد حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شويد و اصالت محصول را بررسي کنيد.

همچنين در اين بازار گسترده حواستان به کلاهبردارهاي مجازي و اينترنتي باشد، اشخاصي که در ازاي گرفتن پولتان محصول با کيفيتي برايتان ارسال نمي‌کنند و جنس قلابي برايتان مي‌فرستند. پس در چنين شرايطي يک فروشگاه مجازي مطمئن باعث آرامش خيال خواهد شد.

روناتا، انتخاب اول افرادي که به زيبايي خود اهميت مي‌دهند

همانطور که گفتيم خريد لوازم و محصولات آرايشي به صورت مجازي و اينترنتي و اين که از آن محصول و فروشنده مطمئن باشيد همواره دغدغه افراد زيادي است.

نداشتن اعتماد به فروشگاه اينترنتي مورد نظر، نداشتن اطمينان از کيفيت محصولات يا ارسال نکردن آن‌ها، تقلب بودن محصولات و بسياري مشکلات ديگر ممکن است گريبان‌گير خريداران فضاي مجازي شود.

امروزه استفاده از لوازم آرايشي و مراقبتي تقلبي در مقايسه با اصل بسيار شايع است و وجود لوازم فيک گاهي آنقدر زيادتر مي‌شود که ديگر تشخيص آن از اصل بسيار دشوار خواهد بود.

خيلي از افراد تنها به اين دليل که اين مواد قيمت پايين‌تري دارند از لوازم فيک و تقلبي استفاده مي‌کنند، اما اگر کمي درباره خطراتي که متوجه آن‌ها است بدانند، هرگز مرتکب اين اشتباه نخواهند شد.

در واقع مواد آرايشي بهداشتي تقلبي موادي هستند که با نام برندهاي معتبر در بازار به فروش مي‌رسند، اما محتويات درون بسته‌هاي آن‌ها در جايي ديگر توليد مي‌شود و هيچ کنترلي روي ترکيبات استفاده شده در روند توليد وجود ندارد.

البته بعضي اوقات مردم آگاهي و اطلاعات کافي از ضررهاي اين مواد ندارند و تنها به دليل نام يک برند براي خريد اقدام مي‌کنند. به همين دليل در ادامه قصد داريم بيان کنيم که چرا نبايد از لوازم فيک به جاي اصل استفاده کرد.

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا، بستري امن و مطمئن براي خريد محصولات با کيفيت به وجود آورده است. روناتا با داشتن انواع محصولات بهداشتي و آرايشي خريدي آسان براي مشتري‌ها به وجود مي‌آورد.

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا علاوه بر عرضه محصولات با کيفيت، محصولاتي با قيمت ارزان و مناسب نيز براي خريداران فراهم آورده است. روناتا با داشتن درگاه پرداخت بانکي امن، تضمين اصالت کالاها و تيم پشتيباني خوب، گامي در راستاي رفاه خريداران لوازم آرايش به شکل اينترنتي برداشته است.

با اطمينان خاطر از فروشگاه اينترنتي محصولات آرايشي و بهداشتي روناتا خريد کنيد و کالاي خود را درب منزل تحويل بگيريد. روناتا شرايطي را نيز فراهم کرده است که بتوانيد هزينه کالا را پس از دريافت آن در محل پرداخت کنيد.
اين فروشگاه معتبر انتخاب اول افرادي است که به زيبايي خود اهميت مي‌دهند و دوست ندارند اسير هزينه‌هاي اضافي ناشي از استفاده از محصولات قلابي و بي‌کيفيت شوند.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 10:26

اختلال دو قطبي و راه هاي درمان آن

قبل از هر چيز با انواع اختلات رواني در علم روانشناسي آشنا شويم

از جمله ويژگي­هاي اصلي اين اختلال مي­توان به کمبود تعامل و ارتباط در چند حوزه از زندگي و الگوهاي محدود و تکراري رفتار اشاره کرد. بنابر تاکيد DSM، علائم اختلال طيف اوتيسم بايد در اوايل دوره­ي رشد وجود داشته باشد و باعث نقص قابل توجه در حوزه­هاي مهم زندگي، مانند عملکرد اجتماعي و کاربردي، شود.

 

اختلال بيش  فعالي ، کم  توجهي  (ADHD)

ويژگي اين وضعيت همان الگوي بيش­فعالي-تکانش­گري يا بي­توجهي است که در عملکرد طبيعي فرد اختلال ايجاد مي­کند و در دو يا چند محيط، اعم از خانه، محل کار، مدرسه و مناسبات اجتماعي، ظاهر مي­شود. در راهنماي DSM-5 تاکيد شده که چند مورد از علائم اين اختلال بايد تا قبل از ?? سالگي وجود داشته باشد و روي عملکرد اجتماعي، شغلي يا تحصيلي فرد تاثير منفي بگذارد.

 

اختلال دوقطبي و موارد مربوط به آن

اختلال دوقطبي از طريق دگرگون شدن خلق­وخو و تغيير در فعاليت و سطح انرژي قابل تشخيص است. اغلب در اين اختلال، فرد نوساناتي بين روحيه­ي بالا و دوره­هاي افسردگي تجربه مي­کند. به اين روحيات عالي و پرانرژي، جنون يا شيدايي خفيف مي­گويند.

 

شيدايي

وضعيتي که فرد در آن احساس سرخوشي و زودرنج بودن دارد و ميزان انرژي و فعاليت او بيشتر مي­شود. از جمله ويژگي­هاي دوره­ي شيدايي مي­توان به احساس حواس­پرتي، زودرنجي و اعتماد به نفس بالا اشاره کرد. افرادي که شيدايي را تجربه مي­کنند، بيشتر مستعد انجام دادن فعاليت­هايي هستند که ممکن است پيامد بلندمدت منفي داشته باشد (مثل شرط­بندي و خريدهاي يهويي)

 

اختلال دو قطبي

در صورت مشاهده چنين رفتاري حتما با مشاوره روانشناسي او را از اختلالي که دارد آگاه کنيد. مشاوره خانواده روانشناسي آوان پيشنهاد ميکند اگر در ميان افراد خانواده چنين کسي را داريد خودتان نيز از مشاوره غافل نشويد. رفتار افراد خانواده با چنين فردي بايد از روي آگاهي باشد. او را درک کنند و کمک کنند راه درمان پيش بگيرد. او به دليل اختلالات رفتاري از خواسته ها و علايق خود رنج ميبرد. او فردي دو شخصيتي ميشود. فردي که سردرگم رفتار ناخواسته خويش است. او دچار اختلال شخصيت شده است. او نميداند چه چيزي را براي هميشه دوست دارد و چه چيزي را دوست ندارد. او دچار اختلال دو قطبي يا مانيا شده است.

 

علائم اختلال دوقطبي

علائم اختلال دو قطبي عبارتند از : رها کردن معشوقه اي که از سويداي جان دوست دارد. رها کردن هنر،  ورزش يا شغلي که با علاقه مندي فراوان شروع کرده است. از ديگر علائم اختلال دو قطبي رها کردن تحصيلات است. او در بيشتر موارد به دنبال مقصر ميگردد و در چرخه رفتاري خود با مقصرهايي که در ذهنش ساخته بدخلقي و پرخاشگري ميکند. از علائم اختلال دو قطبي علاقه به تنهايي است. او دوست ندارد در جمع حاضر شود. به مادر وابستگي مفرط دارد و بيشتر ترسو بار مي آيد. اما همين فرد ترسو زماني هم جرئت به خرج داده و با ديگران درگير ميشود و به ضرب و شتم ميپردازد. بيشتر نا اميد است و حرف از خودکشي ميزند. حتي اقدام به خودکشي نيز ميکند. اما نا اميد نباشيد. اين اختلال درمان دارد.

 

 

تعريف اختلال دو قطبي

تعريف اختلال دو قطبي ازنامگذاريش پيدا است. در تعريف اختلال دو قطبي ميتوان گفت : اختلال خلقي که ثابت نيست و تغيير ميکند. ديگر تعريف اختلال دو قطبي گاه افسرده بودن و گاه پرنشاط وافر بودن است که به حالت دوم مانيا گفته ميشود. اين اختلال به سه دوره شديد، متوسط و خفيف تقسيم ميشود. در حالت شديد ممکن است دچار بهت نيز شود. در اين حالت حرف نميزند و فقط به يک نقطه خيره ميماند. که با دارو وگاه بستري شدن بهبود مي يابد. بطور کلي دوران زندگي اين افراد به دو دوره افسردگي و يا شيدايي ميگذرد. در دوران افسردگي کم تحرک و بي انرژي و در دوران شيدايي پر انرژي و پرتحرک. در دوران افسردگي تمايل به انجام هيچ کاري حتي نظافت شخصي ندارند و در دوران شيدايي شادمانه به آرزوهاي دور و دراز جامه عمل ميپوشانند.

 

 

ابتلا به اختلال دو قطبي

ابتلا به اختلال دو قطبي احتمال ميرود ژنتيکي باشد. ابتلا به اختلال دو قطبي در اثر فشارهاي روحي فراوان در زمان کودکي يا بارداري مادر هم ممکن است بوجود بيايد. کودکاني که دچار تعرض جنسي يا جسمي بوده اند نيز در معرض چنين بيماري هستند. با اين بيماران بايد مدارا کرد چون تصميم ها و خلقشان در کنترلشان نيست. مگر مداوا شوند

 

معمولاً، تغييرات غيرعادي در روحيه و انرژي به شکل فعاليت بيش‌ازحد و ناتواني در انجام عملکردهاي روزمره نمود پيدا مي‌کند. ناتواني ناشي از اختلالات دو قطبي مي‌تواند شديد باشد و منجر به آسيب روابط، شغل يا عملکرد فرد در مدرسه و حتي خودکشي شود.

 

اختلال دوقطبي در زنان دوقطبي و مردان انواع مختلفي دارد. منظور از اختلالات دو قطبي نوع ? وضعيتي است که فرد در آن به‌مدت دست کم يک هفته دچار يک دوره‌ي کامل شيدايي مي‌شود. در اين وضعيت ممکن است افسردگي را هم تجربه کند يا نکند. ممکن است علائم شيدايي آنقدر شديد باشد که فرد به بستري شدن نياز پيدا کند.

 

اگر فرد درحال حاضر يا درگذشته دچار يک دوره هيپومانيا شده باشد، که حالت خفيف‌تر شيدايي است و حداقل چهار روز متوالي طول مي‌کشد، و درحال حاضر يا در گذشته يک دوره افسردگي عمده را نيز تجربه کرده باشد، اختلال دوقطبي نوع ? رخ داده است. به تغيير مکرر روحيه از هيپومانيا به افسردگي طي دست کم دو سال در بزرگسالان، اختلال خلقي يا خلق ادواري مي‌گويند.

 

بسامد بروز اين اختلال در زنان دوقطبي و مردان يکسان است و متوسط سن بروز آن ?? سالگي تخمين زده شده است. با اين حال، ممکن است اختلال دوقطبي از کودکي آغاز يا در اواخر عمر ظاهر شود.

 

اختلالات دو قطبي معمولا بيماري‌هاي مزمني هستند و فرد بايد تا پايان عمر تحت نظارت باشد. بيش از ?? درصد از کساني که دچار يک دوره شيدايي مي‌شوند، باز هم دوره‌هاي شيدايي يا افسردگي را تجربه مي‌کنند.

 

عملکرد و ساختار مغز

 

برخي از مطالعات نشان مي‌دهد که مغز افراد مبتلا به اختلال دو قطبي ممکن است با مغز افرادي که اختلال دو قطبي يا اختلال رواني ديگري ندارند، متفاوت باشد. کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين اختلافات ممکن است دانشمندان را در درک اختلال دوقطبي کمک کند و تعيين کند کدام روش درماني در اين بيماري به بهترين شکل ممکن روي فرد تأثير مي‌گذارد، ارائه دهندگان مراقبت‌هاي بهداشتي، برنامه تشخيص و درمان را بر اساس علائم و تاريخچه فرد بنا مي‌کنند نه تصويربرداري از مغز يا ساير آزمايش‌هاي تشخيصي.

 

 

 

ژنتيک

برخي تحقيقات حاکي از آن است که افراد با ژن‌هاي خاص به احتمال زياد به اختلال دو قطبي مبتلا مي‌شوند. تحقيقات همچنين نشان مي‌دهد افرادي که والدين يا خواهر و برادري دارند که به اختلال دو قطبي مبتلا هستند، به احتمال زياد خود فرد نيز به اين بيماري مبتلا خواهد شد. بسياري از ژن‌ها درگير هستند و هيچ کس نمي‌تواند تعيين کند که کدام ژن باعث اين اختلال مي‌شود. کسب اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي نقش ژن‌ها در اختلال دو قطبي مي‌تواند به محققان در توسعه درمان‌هاي جديد کمک کند.

 

https://squareblogs.net/h930ccat28

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/36908234-

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/06/01/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%ae/

https://www.reusealways.com/read-blog/156095

https://theomnibuzz.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5/

https://www.click4r.com/posts/g/4503777/

https://blogfreely.net/zaidseo90/5md0n7hsdp

http://y8space.com/activity-2/p/3003062/

https://zenwriting.net/6u8jt2g1p0

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/06/01/%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%db%8c%da%a9-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d8%b2%d9%88%d8%ac-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

https://blog.storymirror.com/read/khoioona/dshtn-ykh-zndgy-arm-b-zwj-drmny

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:3985782

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/339083/

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/2908606

https://writeablog.net/u59o94znac

https://www.zupyak.com/p/3155328/t/dshtn-ykh-zndgy-arm-b-zwj-drmny

https://www.launchora.com/story/1654082785--0

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:27810906

http://www.community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/285526/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9?new=1  http://www.community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/285526/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9?new=1

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 215 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 19:15

پکيج کامل تجربي حرف آخر براي دانش آموزان نظام جديد(دهم، يازدهم و دوازدهم) به دو منظور آموزشي و کنکوري براي داوطلبان کنکور ??، کنکور ?? و کنکور ???? توسط بهترين اساتيد کشور با روش هاي منحصر بفرد و جديد تدريس شده است. اين پکيج کليه دروس عمومي و تخصصي را به صورت کامل پوشش ميدهد که به تفصيل در مورد تک تک آنها توضيح خواهيم داد.

 

پکيج کامل تجربي

پکيج کامل تجربي حرف آخر براي دوره نظام جديد با روش هاي نوين و به روز آموزشي به صورت عالي تدريس شده است. درپست و مقالات قبلي در مورد ويژگي هاي آموزشي و کنکوري حرف آخر صحبت و توضيح داده ايم. فقط به چند نکته به صورت کلي اشاره ميکنيم. روش هاي نوين آموزشي و بکارگيري روش پويا نمايي با موسسه حرف آخر پا به عرصه آموزش کشور گذاشت. همه موارد درسي با روش کاملا مفهومي و شهودي تدريس شده است که با اين روش نيازي به حفظ کردن مطالب درسي نيست. ويژگي عالي پکيج کامل تجربي حرف آخر، زمان مناسب تدريس است. برخلاف ساير منابع درسي و کنکوري در بازار کنکور، پکيج هاي آموزشي و کنکوري حرف آخر داراي زمان مناسب و متناسب با برنامه و انرژي دانش آموزان و داوطلبان کنکور است.

 

پکيج کامل تجربي – دروس تخصصي

زيست حرف آخر

زيست حرف آخر براي دوره نظام جديد بسيار جالب و عالي با روش سه بعدي تدريس شده است. اساتيد زيست شناسي حرف آخر( استاد شعباني، استاد شاکري و استاد هومن روان) با بهره گيره از روش پويا نمايي يک آزمايشگاه زيست شناسي براي دانش آموزان رشته تجربي ايجاد کرده اند تا داوطلبان عزيز مجبور به حفظ کردن مطالب درسي نباشيد و به صورت کاملا مفهومي و شهودي مطالب را دنبال کنند. در تمامي پکيج هاي زيست حرف آخر درسنامه به صورت کامل تتشريح و تدريس ميشود و سپس تست هاي کنکوري و تاليفي تشريح و تحليل ميشوند. همچنين هر کدام از پکيج هاي زيست داراي کتاب کار جهت تمرين و جزوه الگو تا رتبه ميباشند که با وجود اين جزوه نياز به خظلاصه نويسي و نکته برداري نيست.

زيست حرف آخر در پکيج کامل تجربي براي دوره نظام جديد به شرح ذيل است.

  • زيست دهم حرف آخر

 

رياضي حرف آخر

 رياضي حرف آخر در پکيج کامل تجربي براي دانش آموزان نظام جديد توسط استاد بي نظير رياضي کشور، استاد منتظري تدريس شده است. استاد منتظري در تدريس رياضي از روش الگو يا راهکارهاي ساده استفاده ميکند که با وجود اين الگوها نيازي به حفظ کردن و استفاده از فرمولهاي متععد و خسته کننده رياضي نيست. اولين بار است که در آموزش رياضي در کشور از روش مفهومي استفاده ميشود و مبدع اين روش استاد منتظري است. در همه روش سنتي دانش آموزان و داوطلبان کنکور مجبور به حفظ فرمول هستند اما تدريس استاد منتظري مطالعه و خواندن رياضي را مثل آب خوردن راحت کرده است. پکيج هاي رياضي حرف آخر براي دوره نظام جديد به شرح ذيل است.

 

  • رياضي جامع يک حرف آخر( که ?? درصد رياضي سه پايه را پوشش ميدهد)
  • احتمال و آناليز
  • مقاطع مخروطي
  • هندسه
  • مثلثات 

 

شيمي حرف آخر

شيمي حرف آخر توسط دکتر شيرواني مدرس برتر رياضي کشور تدريس شده است. روش ها و راهکارهاي دکتر شيرواني براي تدريس شيمي واقعا فوق العاده  و بي نظيراست. همين روش هاي بود که به دانش آموزان حرف آخر در کنکور ?? کمک کرد شيمي را بالاي ?? بزنند. دکتر شيرواني نيز به سبک استاد منتظري، شيمي را به صورت الگو محور و مفهومي و شهودي تدريس کرده است. الگوهاي بکار برده شده در بخش مسايل شيمي کمک ميکند در کمتر از يک دقيقه سخت ترين تست ها را بزنيد. ويژگي ديگر شيمي حرف آخر زمان مناسب و کم تدريس است با اين مجموعه ميتوانيد در کمترين زمان ممکن کل شيمي را مطالعه کنيد. پکيج هاي شيمي در پکيج کامل تحربي حرف آخر به شرح ذيل است.

 

 فيزيک حرف آخر

استاد کاميار با روش هاي عالي و کوتاه تمامي فيزک نظام جديد را به زيباي و شيريني تدريس کرده است. به طوري که ضعيف ترين دانش آموزان توانسته اند با اين مجموعه پيشرفت چشمگير و عالي داشته باشند و براي هميشه حرف آخري باقي بمانند. راهکارهاي ساده و کوتاه استاد کاميار در فيزيک فهم و آموزش اين درس را خيلي ساده و راحت کرده است. به شما داوطلبان عزيز اطمينان ميدهم که با اين مجموعه ميتوانيد درصد عالي فيزيک کنکور کسب کنيد. مجموعه فيزيک به شرح ذيل است.

 

 

پکيج کامل تجربي – دروس عمومي

 

دين و زندگي حرف آخر

همه دوستان و داوطلبان کنکور نظام قديم به خوبي با تدريس استاد يوسفيانپور آشنا هستند. دوستاني که پکيج دين و زندگي استاد را تهيه کرده باشند بي شک و مطمئنا بالاي ?? در کنکور سراسري زدند. و اين بخاطر تدريس عالي و بي نظير استاد يوسفيانپور است که کل دين و زندگي را به صورت مفهومي در زمان مناسب تدريس کرده است. به جرات ميتوان گفت که با اين پکيج يکبار براي هميشه ميتوانيد درصد بالاي در دين و زندگي کنکور سراسري کسب کرد. پکيج دين و زندگي حرف آخر براي دوره نظام جديد به شرح ذيل است.

 

 

عربي حرف آخر

عربي حرف اخر را استاد بي نظير عربي کشور، استاد محمد واعظي تدريس کرده است. شيوه تدريس استاد واعظي منحصربفرد و عالي است که با نقشه راه، تدريس شيرين و جذاب، انرژي عالي و تکنيک هاي بي نظير باعث شده که داوطلبان و دانش آموزان کنکوري با پکيج عربي حرف آخر درصد بالاي در کنکور سراسري و آزمون هاي آزمايشي کسب کنند. تکنيک استاد واعظي تدريس جامع عربي براساس نقشه را در کمترين زمان استعربي جامع حرف آخر جزء عالي ترين و جذاب ترين پکيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر است.

 

ادبيات حرف آخر

استاد محسن منتظري ادبيات را به صورت مبحثي و در پنج مبحث به صورت مفهومي و با زبان بسيار ساده و شيوا تدريس کرده است. راهکارهاي ساده و کوتاه، کد گذاري، آموزش در قالب داستان و مباحث شيرين از ويژگي ادبيات حرف آخر است. بخش هاي ادبيات به شرح ذيل است.

  • قرابت معنايي
  • آرايه ادبي
  • تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • لغات و املاء

 

زبان انگليسي حرف آخر

ويژگي بارز زبان حرف آخر استفاده از روش هاي جديد آموزش زبان براي يادگيري سريع و جلوگيري فراموش کردن لغات است. استاد محمودي با تصوير، کدينگ و در قالب داستان کليه لغات را تدريس کرده است و در بخش گرامر و درک مطلب نيز با راهکارهاي ساده و کوتاه اما جالب گرامر را تدريس کرده است که بي شک با يک بار مطالعه غير ممکن است فراموش شود. پکيج زبان حرف آخر براي دوره نظام جديد به صورت ذيل است

http://jobs.ict-edu.uk/user/zaindale1/

http://ict-edu.uk/user/zaindale1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=1d40699b-f567-4410-ad84-9818628a9214

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=http://harfehakhar.com

http://entrance-exam.net/forum/members/zaindale1.html

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 179 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 23:06

اگر شما نيز يکي از متخصصان حوزه‌ي صنعت باشيد، قطعاً از نقش پررنگ مقاطع فولادي در صنايع آگاهي داريد. ورق سياه فولادي نيز يکي از اين مقاطع است که در بازار آهن مورد خريد و فروش قرار مي‌گيرد. ميزان مصرف  اين مقطع به دليل کاربرد فراواني که دارد بسيار بالاست. ما در اين مطلب ابتدا نگاهي به ورق سياه، مشخصات و انواع آن و انداخته و بزرگترين کارخانه هاي توليد کننده آن را معرفي مي کنيم. سپس راه‌هاي استعلام قيمت اين مقطع فولادي را بررسي خواهيم کرد.

ورق سياه فولادي چيست؟

ورق‌هايي از جنس فولاد با ضخامت‌هاي مختلف که از فرايند نوردگرم توليد مي‌شوند را ورق سياه فولادي مي‌گويند. براي توليد اين مقطع فولادي ابتدا تختال‌هاي فولادي را در کوره‌هاي کارخانجات که دماي بسيار بالايي دارند، حرارت مي‌دهند. هنگامي‌که به اندازه‌ي کافي گداخته شده آن را با عبور از ميان غلتک‌هاي مخصوص نورد پهن مي‌کنند تا ضخامت و ابعاد موردنظر را به دست بياورد. بعد از آن محصول بدست آمده را خنک کرده و براي بسته بندي به صورت شيت يا کلاف به قسمت‌هاي ديگر ارسال مي‌کنند. اين نوع ورق فولادي به دليل تحمل دماي بالاي کوره‌ها، دچار اکسيداسيون شده و ظاهري کدر و مات پيدا مي‌کنند.

انواع ورق سياه فولادي

دسته بندي ورق‌هاي سياه براساس گريد آن صورت مي‌گيرد که بر اين مبنا در دو دسته‌ي اصلي صنعتي و معمولي تقسيم بندي مي‌شود. هنگامي که در کوره تختال فولادي را براي ساخت اوليه ورق سياه حرارت مي‌دهند، به آن عناصر ديگري نيز اضافه مي‌کنند. يکي از اين عناصر اصلي کربن است. مقاطع فولادي براساس ميزان کربن اضافه شده به آلياژشان به گريدهاي مختلفي تقسيم مي‌شوند. قيمت ورق سياه در گريدهاي مختلف به دليل همين درصد آلياژهاي متفاوت متغير خواهد بود و داراي ويژگي‌ها و در نتيجه کاربردهاي متفاوتي خواهند بود.

ورق st37

St37 به دليل کاربردهاي فراواني که در ساختمان سازي و صنعت دارد، به نام ورق سياه معمولي شناخته مي‌شود. وجود تنها 0.17 درصد عنصر کربن در اين گريد به آن ويژگي‌هايي چون استحکام قابل قبول، شکل پذيري بالا، قابليت جوش پذيري و ... بخشيده و آن را براي استفاده در ساختمان سازي و صنايع مناسب کرده است.

ورق st52

 ST52 را ورق صنعتي مي‌گويند. چرا که بيشتر در صنايع و در ساخت ابزارآلات و دستگاه‌هاي بزرگ و عظيم صنعتي کاربرد دارد. گريد ST52 از ميزان کربن بيشتري در آلياژش بهره مي‌برد که موجب افزايش استحکام و کاهش نسبي ميزان انعطاف پذيري آن نسبت به ST37 شده است.

مهمترين کارخانه هاي توليد کننده

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان: بزرگترين کارخانه توليد ورق در ايران است که اين مقطع را در ضخامت‌هاي 2، 3، 4، 5، 6، 8، 10، 12 و 15 و با عرض‌هاي 1، 1.25، 1.5 به صورت رول و يا شيت توليد و به بازار عرضه مي‌کند.
کارخانه اکسين اهواز: اين کارخانه ورق سياه خود را در ضخامت‌هاي: 8، 10، 12، 15، 20، 25، 30، و 40 و با عرض‌هاي: 1، 2*6، 2*12 توليد و عرضه مي‌کند.
کارخانه نورد فولاد گيلان: ورق گيلان از سايز 2 الي 15 ميلي متر، عرض 1000 و 1250 ميلي متر و در استاندارد st37 توليد و روانه بازار مي گردد. از اين ورق براي توليد پروفيل هاي ساختماني، ستوني، پروفيل زد، صنايع کشتي سازي و ديگر تجيهزات دريايي، ساخت تانک و مخازن ذخيره مشتقات نفتي و ... استفاده مي شود.

قيمت روز

ورق سياه فولادي به دليل توليد توسط فرايند نورد گرم به صورت کلي داراي قيمت بسيار مناسبي است و همين قيمت مناسب موجب افزايش استقبال از اين مقطع شده است. قيمت ورق را مي‌توانيد از مراجع معتبر در زمينه‌ي فروش انواع آهن آلات و مقاطع فولادي استعلام کنيد، چرا که قيمت آن هر روز متأثر از عوامل مختلف و بسته به نوع آن تعيين مي‌گردد. بازرگاني آرادآهن با حذف واسطه‌ها و برقراري ارتباط مستقيم با کارخانجات مطرح توليد کننده ، بهترين قيمت مقاطع فولادي را به مشتريان خود پيشنهاد مي‌کند. شايان ذکر است که تعيين قيمت ورق به دليل وابسته بودن به سايز و ضخامت نيازمند محاسبه و برآورد است. براي اطلاع از موجودي سايز، اندازه، قيمت و يا اطلاع از وزن ورق سياه مي‌توانيد با شماره‌ي: 34055-031 تماس بگيريد و يا به سايت www.aradahan.com مراجعه کنيد.

مرجع فروش مقاطع فولادي

متأسفانه نوسانات زياد قيمتي در بازار آهن توجه سودجويان را به خود جلب کرده است. لذا توصيه مي‌شود در خريد مقاطع فولادي دقت کرده و قبل از خريد قيمت‌ها را از چندين مرجع استعلام نماييد. هم چنين براي ثبت سفارشات خود حتماً به مراکز فروش ورق سياه فولادي که در زمينه فروش آهن آلات داراي اعتبار و سابقه خوبي هست، مراجعه کنيد. براي خريد ورق سياه فولادي از آراد آهن بزرگترين و معتبرترين مرجع فروش آهن آلات با بيش از دو دهه سابقه‌ و يا بهره‌مندي از مشاوره رايگان متخصصين فروش با شماره‌ي: 34055-031 تماس بگيريد.

منبع : اطلاع نيوز

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 20:43

چگونه از نگهداري ايمن گوشت اطمينان حاصل کنيم؟

 

هر عنصر ذخيره‌سازي گوشت به اندازه مورد بعدي مهم است و دانستن بهترين روش‌ها براي نگهداري محصولاتتان، چه تازه و چه منجمد، براي کسب‌وکار شما ضروري است.

 

اين راهنما به روش‌هاي مختلفي مي‌پردازد که مي‌توانيد اطمينان حاصل کنيد که گوشت شما براي محصولات با کيفيت بالاتر ذخيره مي‌شود، مهم نيست که غذاخوري، صاحب رستوران، سوپرمارکت يا توزيع‌کننده باشيد.

 

 

 

دما مورد نياز براي انجماد سريع محصولات

بسته به اينکه آيا قصد داريد گوشت خود را سرد يا منجمد نگه داريد، به دماي مورد نياز محصول شما بستگي دارد. از نظر قانوني، دماي -18 درجه سانتيگراد براي همه محصولات منجمد مورد نياز است، اما اين حداکثر مطلق است، به اين معني که دماهاي پايين تر از اين امن ترين گزينه هستند.

 

براي کالاهاي سرد، دماي 4 درجه سانتيگراد و کمتر به عنوان "منطقه امن" براي نگهداري گوشت سرد در نظر گرفته مي شود، اما مانند انجماد، دماي سردتر ممکن است آرامش بيشتري را به همراه داشته باشد. علاوه بر تنظيم، دماهاي پايين تر مزاياي ديگري مانند زمان نگهداري طولاني را نيز ارائه مي دهد.

 

زمان نگهداري ايمن براي گوشت در سردخانه

اگر از انبار سرد براي انجماد استفاده کنيد، مي توانيد عمر گوشت تازه خود را به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد. اين باعث ايجاد تعدادي مزيت مانند توانايي افزايش سهام و دامنه محصولاتي که مي فروشيد و همچنين افزايش سودآوري از طريق کاهش ضايعات مي شود.

 

زمان‌هاي ذخيره‌سازي زير يک دستورالعمل تقريبي براي انواع گوشت‌هاي معمولي ارائه مي‌دهد، اما زمان ماندگاري گاهي اوقات مي‌تواند متفاوت باشد. شرايط نگهداري نامناسب و نوسانات دما مي تواند ماندگاري گوشت خام را کاهش دهد، بنابراين هميشه موجودي خود را به طور منظم بررسي کنيد و اگر چيزي درست به نظر نمي رسد به حواس خود اعتماد کنيد.

http://gg.gg/118h0g

https://v.gd/KjvBWg

ميزان ماندگاري گوشت در دماي زير 18- درجه سانتي گراد

گوشت گاو - 12 ماه

گوشت چرخ کرده گاو - 6 ماه

بره - 12 ماه

گوشت خوک - 8 ماه

گوشت گوساله - 10 ماه

سوسيس - 6 ماه

هنگام نگهداري گوشت در دماي 4 درجه سانتيگراد و کمتر، ماندگاري به ميزان قابل توجهي کاهش مي يابد و در صورت استفاده از سردخانه در رستوران ها يا در رويدادهاي پذيرايي بايد اين را در نظر گرفت.

 

گوشت هاي معمولي مانند گوشت گاو، گوشت خوک، بره و سوسيس معمولاً بين 3 تا 5 روز در اين دماها دوام مي آورند. گوشت چرخ کرده، کله پاچه و طيور عموماً مدت زمان ماندگاري کمي کمتري دارند و حداکثر 3 روز است.

 

باز هم، استفاده از بينايي و بويايي شما اغلب بهترين نشانه اي است که نشان مي دهد آيا يک محصول براي مصرف بي خطر است يا خير، اما گاهي اوقات فساد آن به راحتي قابل تشخيص نيست. هميشه به تاريخ هاي تاييد شده فروش پايبند باشيد و اگر نمي توانيد مطمئن باشيد که يک محصول براي مصرف بي خطر است، آن را سرو نکنيد يا آن را نفروشيد.

 

بهترين روش ها براي بسته بندي محصولات فريز شده

بسته‌بندي و تکنيک‌هاي خوب بسته‌بندي به حفظ و محافظت از کالاهايي که ذخيره مي‌کنيد کمک زيادي مي‌کند و يک نياز مهم براي نگهداري ايمن گوشت در سرد است. همه گوشت ها بايد به صورت جداگانه در بسته بندي هاي محکم و بدون سوراخ يا پارگي بسته بندي شوند.

بررسي عيوب بسته بندي قبل از انتقال به سردخانه مهم است، زيرا نشت مي تواند منجر به آلودگي متقابل و فساد گوشت شود که هر دو منجر به ضايعات و از دست دادن سود مي شود.

يکي ديگر از روش‌هاي مؤثر براي بسته بندي ، قانون «اول در اولين خروج» براي محصولات جديد است. اين روش امروزه براي اکثر مشاغلي که در صنايع غذايي کار مي‌کنند رايج است و اگر کسب‌وکار شما قبلاً از اين امر پيروي نکرده است، بايد در اسرع وقت اجرا شود.

اگر در حال حاضر رويه مشابهي داريد، اطمينان حاصل کنيد که براي به حداقل رساندن ضايعات و بهبود ايمني در واحدهاي سردخانه شما به درستي اجرا شده است.

 

روش نگهداري گوشت و مرغ در سردخانه يا اتاق سرد

نگهداري ايمن گوشت با نگهداري و آماده سازي ايمن شروع مي شود. به همين دليل است که اگر گوشت را در دماي اتاق رها کرده‌ايد، هرگز فريز يا سرد نکنيد. طولي نمي کشد که گوشت به دماي بالقوه مضر مي رسد که در آن باکتري ها مي توانند رشد کنند و گوشت را به طور بالقوه براي مصرف ناامن مي کند.

در صورت انتقال محصول از يک واحد سرد به واحد ديگر، قرار گرفتن در معرض دماي محيط بايد هميشه به حداقل برسد. بررسي مداوم و بهبود فرآيندهاي عملياتي تقريباً مطمئناً کيفيت گوشت در سردخانه را بهبود مي بخشد.

مگر اينکه قصد استفاده از گوشت را داشته باشيد، هرگز نبايد آن را براي مدت طولاني از انبار سرد خارج کنيد.

 

سرويس هاي دوره اي و نگهداري از سردخانه و قطعات آن

نگهداري در يخچال و فريزر يکي ديگر از نيازهاي فوق العاده مهم براي نگهداري ايمن گوشت در سرد است. واحدهاي با کيفيت بالا براي دوام ساخته شده‌اند و به ندرت با مشکل مواجه مي‌شوند، اما اگر روش‌هاي نگهداري و بازنگري صحيح انجام نشود، ممکن است کارايي واحد سردخانه خود را به خطر بيندازيد.

 

چند نکته براي نگهداري سردخانه:

 

به طور مرتب نوسانات دما را بررسي کنيد. اگر چيزي درست به نظر نمي رسد، فوراً با يک مهندس تماس بگيريد و مشکلات احتمالي را قبل از اينکه منجر به آلودگي مواد غذايي يا هدر رفتن مواد غذايي شود، حل کنيد.

سردخانه خود را در محلي قرار ندهيد که احتمال دارد فن ها به هيچ وجه مسدود شوند. اين مي تواند باعث داغ شدن بيش از حد فن، آسيب رساندن به دستگاه و گرم شدن دماي داخلي شود.

اطمينان حاصل کنيد که تميز کردن عميق معمولي بخشي از نگهداري سردخانه شما است

 

روال عادي براي کاهش خطر آلودگي متقابل و تجمع باکتري. واحدهاي ذخيره سازي سرد گوشت شما را در دماي ايمن و ثابت نگه مي دارند، اما اين به شما بستگي دارد که استانداردهاي ايمني و بهداشتي را رعايت کنيد

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11179945

https://independent.academia.edu/MelbaLuna299

http://edu.fudanedu.uk/user/erykpeck1/

http://fudanedu.uk/user/erykpeck1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/erykpeck1/

http://ict-edu.uk/user/erykpeck1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=60cffa54-3617-4f16-9b2f-abe1e6fc2293

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://arantabrid.com

http://entrance-exam.net/forum/members/erykpeck1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ErykPeck1

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:09

اين بودجه در اختيار يک مرکز پالايشگاه مواد باتري نيکل منگنز کبالت توسط PBT، پروژه‌اي به رهبري واناديوم استراليا، پروژه Nolans Arafura Resources، و يک مرکز توليد آلومينا توسط Alpha HPA قرار خواهد گرفت.

 

اين بودجه در اختيار يک مرکز پالايشگاه مواد باتري نيکل منگنز کبالت توسط PBT، پروژه‌اي به رهبري واناديوم استراليا، پروژه Nolans Arafura Resources، و يک مرکز توليد آلومينا توسط Alpha HPA قرار خواهد گرفت.

اسکات_موريسون

اسکات موريسون، نخست وزير استراليا، حمايت مالي از چهار پروژه توليد مواد معدني حياتي را اعلام کرد. (اعتبار: سفارت استراليا در جاکارتا/ويکي‌مديا کامانز)

https://bit.ly/3MITA44

http://gg.gg/10y0k7

دولت استراليا بودجه بيش از 243 ميليون دلار استراليا (178 ميليون دلار) را براي چهار پروژه با هدف تقويت بخش معدني حياتي اين کشور اعلام کرده است.

 

اين بودجه در اختيار يک مرکز پالايشگاه مواد باتري نيکل منگنز کبالت 399 ميليون دلاري (292.3 ميليون دلار) توسط Pure Battery Technologies (PBT)، پروژه اي به رهبري واناديوم استراليا، پروژه Nolans Arafura Resources، و تاسيسات توليد آلومينا با خلوص بالا خواهد بود. آلفا HPA.

 

به گفته اسکات موريسون، نخست وزير استراليا، اين پروژه ها براي تامين امنيت توليد در اين کشور و هزاران شغل ايجاد شده توسط آنها مهم هستند.

 

اين بودجه تحت جريان همکاري 1.3 ميليارد دلار استراليا (952.3 ميليون دلار) ابتکار توليد مدرن دولت تامين خواهد شد.

 

دفتر نخست وزير گفت که در مجموع، اين چهار پروژه در طول زمان بيش از 3400 شغل ايجاد مي کند و موقعيت استراليا را در بازارهاي مواد معدني حياتي، وسايل نقليه الکتريکي و باتري که به سرعت در حال رشد هستند، تثبيت مي کند.

 

موريسون گفت: «پروژه‌هايي مانند اين‌ها اقتصاد قوي‌تر و آينده قوي‌تري را براي استراليا ايجاد مي‌کنند.

 

«اين پروژه‌ها در مورد توليد محصولات و مواد مورد نياز استراليايي‌ها و مورد نياز جهان، با ساخت آنها در اينجا در خانه است.

 

ما با حمايت از پروژه‌هاي توليدي در استراليا، به رشد صنايع تبديلي مواد معدني حياتي و انرژي پاک کمک مي‌کنيم و آينده اين صنايع را قفل مي‌کنيم.»

 

Pure Battery Technologies 119.6 ميليون دلار استراليا (87.61 ميليون دلار) بودجه براي 399 ميليون دلار (292.3 ميليون دلار) مرکز pCAM استرالياي غربي خود دريافت خواهد کرد. اين شرکت با مشارکت Poseidon Nickel، هاب پالايشگاه مواد باتري را در منطقه Kalgoorlie خواهد ساخت.

 

پيتر هارولد، مدير عامل و مدير عامل Poseidon Nickel گفت: "اين پروژه ارزش قابل توجهي را به مواد معدني باتري که پردازش مي کند اضافه مي کند، و Poseidon در موقعيت خوبي قرار دارد تا يک ذينفع اصلي باشد، زيرا پتانسيل آن را دارد که يک تامين کننده مهم خوراک براي PCAM پيشنهادي PBT باشد. هاب از پايه منابع 400000 تني موجود نيکل و متمرکزکننده‌هاي نيکل در بلک سوان و درياچه جانستون.

 

واناديوم استراليا و شرکاي آن 49 ميليون دلار استراليا (36 ميليون دلار) براي يک پروژه 367 ميليون دلار استراليا (268.8 ميليون دلار) دريافت خواهند کرد که واناديوم با عيار بالا را از معدن Meekatharra اين شرکت در استرالياي غربي پردازش مي کند. واناديم فرآوري شده به کارخانه Tenindewa منتقل مي‌شود، که انرژي آن از هيدروژن تميز توليد شده توسط شريک ATCO استراليا تامين مي‌شود.

 

منابع آرافورا براي پروژه نولانز 90.8 ميليون دلار استراليا (66.5 ميليون دلار) بودجه 30 ميليون دلار استراليا (22 ميليون دلار) دريافت مي کند، که يک کارخانه جداسازي خاکي کمياب است که در نزديکي Aileron در قلمرو شمالي ساخته مي شود.

 

Alpha HPA 45 ميليون دلار استراليا (33 ميليون دلار) براي تأسيسات توليد آلومينا 330 ميليون دلار استراليا (242 ميليون دلار) دريافت خواهد کرد که با مشارکت Orica در نزديکي گلادستون ساخته خواهد شد.

 

https://www.mapleprimes.com/users/TimBoyd8

https://www.reddit.com/r/business/Idea/tjtvzv/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%86%D9%81%D8%AA_%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2/

https://8tracks.com/timboyd8

https://weheartit.com/TimBoyd8

https://www.intensedebate.com/people/TimBoyd8d

http://www.authorstream.com/TimBoyd8/

https://www.f6s.com/tim-boyd

https://letterboxd.com/TimBoyd8/

https://devpost.com/timboyd8

https://www.openleaing.com/u/timboyd-r94mqc/

https://www.bitsdujour.com/profiles/zJ8tQL

https://www.zillow.com/profile/TimBoyd86

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 21:44

معرفي 10  سايت برتر آموزش سئو در ايران

سئو از جمله اصلي ترين و مهم ترين عملياتي است که جهت ارتقا عملکرد وب سايت ها صورت مي گيرد. با کمک سئو يا همان بهينه سازي يک وب سايت، مي توان تعداد بازديدکنندگان سايت را افزايش داده و در نتيجه سود بالايي براي صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنايي با سئو اولين و اصلي ترين گامي است که براي سئو وب سايت خود مي بايست برداريد. به همين منظور در ادامه بهترين سايت هاي آموزش سئو فارسي را به شما معرفي خواهيم کرد.

سايت مدير وب

مدير وب از جمله وب سايت هاي آموزش سئو تکنيکال بوده و شامل چندين پکيج و دوره آموزشي بهينه سازي سئو مي شود. در اين وب سايت انواع مختلفي از مقالات مرتبط با دنياي سئو وجود داشته و توسط مهران منصوري فر تدريس مي شود. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير وب مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://modireweb.com/ شويد.

 

سايت نيوسئو

سايت نيوسئو فعاليت خود را در تير ماه سال 1993 آغاز کرد. مديريت اين سايت زير نظر امير قمصري بوده و به دليل تجارب جامع و کافي، اين سايت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه يک آموزش سئو در گوگل دست پيدا کند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نيوسئو مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.newseo.ir شويد.

فعاليت هاي تيم آموزشي سايت نيوسئو به شرح زير مي باشد:

  • بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگر
  • توليد محتواي نوين و سئو شده
  • بهينه سازي وب مسترتولز و تحليل آن
  • ساخت حرفه اي بک لينک
  • بازاريابي اينترنتي
  • توليد مقالات و کتاب هاي مرتبط با سئو
  • سايت برتر آموز
  • سايت برتر آموز يکي از جامع ترين سايت هاي آموزشي است که دوره ها و پکيج هاي آموزشي مختلفي در آن به فروش مي رود. اين سايت در حال حاضر داراي دوره هاي آموزش سئو، اينستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلماني، زبان انگليسي، زبان ترکي و ‌..‌. مي باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سايت توانسته است کاربران زيادي را به خود جلب کند چرا که سعي شده است تا آموزش سئو به آسان ترين شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و يادگيري سئو در برتر آموز مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://bartaramouz.ir شويد.

 

 

سايت seoedu

سايت seoedu نيز از جمله سايت هايي است که در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند.  مديريت اين سايت توسط محمدرضا دهقاني صورت مي گيرد و دوره هاي غير حضوري آموزش سئو، توليد محتوا، رپورتاژ آگهي، ساخت PBN، طراحي سايت، انتخاب کلمات کليدي و ... در اين سايت وجود دارد. جهت آموزش و يادگيري سئو در seoedu مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seoedu.ir/ شويد.

سايت سئوکار

سايت سئوکار در ابتدا به عنوان يکي از وب سايت هاي تحقيقاتي در زمينه هاي کامپيوتري، فني و مهندسي فعاليت مي کرد و پس از گذر زمان به عنوان يکي از وب سايت هاي آموزشي بهينه سازي سئو وب سايت ها شناخته شد. سئوکار داراي چندين کارشناس سئو و برنامه نويس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام مي دهد. کاربران مي توانند در صورت نياز به بخش آموزش سئو اين وب سايت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رايگان دريافت نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در سئوکار مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seokar.com/ شويد.

سايت وب وان

وب وان از ديگر سايت هاي آموزش سئو سايت مي باشد. اين سايت توسط بهنام شبرندي  تاسيس شده و با تاکيد بر استفاده از تکنولوژي هاي روز دنيا، خدمات با کيفيتي را همراه با پشتيباني آنلاين به کاربران ارائه مي دهد. از جمله فعاليت هاي اصلي اين سايت مي توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب وان مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://webone.co/  شويد.

سايت تهران لرن

تهران لرن از جمله سايت هاي موفقي و تازه تاسيسي است که حوزه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند. اين وب سايت در سال ???? توسط فرشاد حاتمي کيا راه اندازي شده است و هم اکنون دوره هاي آموزشي نوين و با کيفيتي را ارائه مي دهد. از جمله دوره آموزشي اين وب سايت مي توان به دوره لينک سازي عملي اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در تهران لرن مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://tehranlea.com/ شويد.

سايت وب سيما

وب سيما نيز از ديگر سايت هاي مرتبط در حوزه سئو سايت است. اين وب سايت توسط امين اسماعيلي راه اندازي شده و هم اکنون دوره هاي آموزشي گوناگوني در اين سايت ارائه مي شود. از جمله دوره هاي اين وب سايت مي توان به دوره تدوين استراتژي سئو، آموزش حرفه اي توليد محتوا، آموزش تکنيک هاي حرفه اي سئو، سئو تکنيکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلي اين وب سايت ?? ساعته بوده و داراي پشتيباني آنلاين و دائمي است. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب سيما مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://websima.academy/ شويد.

سايت مدير سرور

وب سايت مدير سرور توسط پيمان محمدپور راه اندازي شده است. اين وب سايت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگي و در سريع ترين زنان ممکن راه اندازي کنند. دوره هاي آموزشي اين وب سايت شامل جديد ترين متد هاي ديجيتال و مارکتينگ مي باشد. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير سرور مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.modireserver.com/ شويد.

سايت نوين

سايت نوين از سال ???? به عنوان همکار رسمي گوگل مشغول به فعاليت بوده و تاکنون توانسته است در چندين جشنواره وب و موبايل برگزيده شده و به رتبه هاي خوبي دست پيدا کند. از جمله خدمات اصلي اين وب سايت مي توان به آموزش سئو، مشاوره برندينگ و بازاريابي ديجيتال، رپورتاژ خبري، طراحي فروشگاه اينترنتي، بهينه سازي تجربه کاربري، تبليغات خبري، بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و ... اشاره کرد. کاربران مي توانند از مجموعه آموزش هاي سئو اين وب سايت به صورت رايگان استفاده نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نوين مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.novin.com/ شويد.

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 18:24

عارضه پوست مرغي و روشهاي درمان آن

عارضه پوست مرغي چيست؟

پوست مرغي، يک عارضه‌ پوستي رايج است که معمولا به صورت دانه‌هاي قرمز رنگ در سطح پوست و به‌ويژه در اعضاي برجسته بدن خود را نشان مي‌دهد. اين برجستگي‌ها يا جوش‌هاي کوچک، در واقع سلول‌هاي مرده پوست هستند که به فوليکول‌هاي مو وصل شده‌اند.

 در اين عارضه، به نظر مي‌رسد پوست فرد جوش زده يا به‌دليل سرما، حالت مورمور پيدا کرده است، اما در حقيقت پوست دون‌دون شده و به‌دليل شباهت آن با پوست مرغ، به اين نام معروف شده است.

 

علائم پوست مرغي

اين اختلال، همراه با علائمي مانند برآمدگي‌هاي ريز و کوچکي است که معمولا روي سطح پوست مشخص است و ظاهري خشک و خشن دارد. اين برآمدگي‌هاي آکنه مانند، ممکن است به رنگ سفيد، صورتي، قرمز يا قهوه‌اي و سياه رنگ باشند. علائم زير نشان‌دهنده اين عارضه پوستي است:

سخت و خشک شدن پوست بعد از بروز دانه‌ها

بروز دانه‌ها بدون درد

قرمزي جزئي در اطراف برجستگي‌ها

تحريک‌پذيري پوست همراه با خارش جزئي

 

چه کساني مستعد ابتلا به اين عارضه هستند؟

کراتوزيس پيلاريس، عارضه‌ پوستي شايعي است و احتمال اينکه هر فردي به آن مبتلا شود، وجود دارد و براساس آمار، حدود ?? درصد افراد مي‌توانند دچار آن شوند. البته اين عارضه حدود ?? تا ?? درصد در بين کودکان و نوجوانان و ?? درصد در بين بزرگسالان رايج است.

به‌طورکلي، اين اختلال در بين کودکان و نوجوانان رايج‌تر است و معمولا در سنين کودکي و قبل از ?? سالگي آغاز مي‌شود و در دوران نوجواني به اوج خود مي‌رسد و تا پيش از ?? سالگي کمرنگ شده و پس از آن نيز کاملا از بين مي‌رود.

زنان نسبت به مردان، بيشتر مستعد ابتلا به اين عارضه هستند. تغييرات هورموني در دوران بلوغ و نوجواني و همچنين بارداري، مي‌تواند عامل بروز اين اختلال در نوجوانان و زنان باشد.

 به‌طور کلي، افرادِ با پوست نازک‌تر بيشتر در معرض اين بيماري پوستي قرار مي‌گيرند. همچنين احتمال بروز اين عارضه در افراد چاق و کساني که پوست خشک و بور دارند و مبتلايان به اگزما بيشتر است.

 

پيشگيري از پوست مرغي

براي افرادي که بيشتر در معرض ابتلا به عارضه پوست مرغي هستند، توصيه نکات زير ضروري به نظر مي‌رسد:

استحمام با آب گرم به جاي آب داغ بهمنظور پيشگيري از خشک شدن پوست

لايه‌برداري از پوست مرده بدن

محدود کردن مدت زمان استحمام

استفاده از يک مرطوب‌کننده هوا

استفاده از مرطوب‌کننده مناسب بدن براي پيشگيري از خشک شدن پوست

رژيم غذايي مناسب حاوي ويتامين‌هاي E و A  و اسيدهاي چرب امگا?

استفاده روزانه از ميوه و سبزيجات مانند گوجه‌فرنگي، انبه، کدو تنبل و سبزيجات

مصرف روزانه لبنيات و سويا

 

انواع روش‌هاي درمان خانگي پوست مرغي

بسياري از افراد در طول زندگي خود دچار کراتوز پيلاريس (KP) ياپوست مرغي” خواهند شد. در حقيقت ، تقريباً نيمي از جمعيت جهان از آن رنج مي برند. اگرچه هنوز هيچ درماني براي پوست مرغي شناخته نشده است‌، اما روش‌هايي براي درمان خانگي پوست مرغي وجود دارد. مرطوب نگه داشتن پوست، لايه برداري و آبرساني کردن آن از عوامل موفقيت در درمان اين عارضه، در روش‌هاي خانگي هستند.

البته روش‌هاي خانگي درمان کراتوزيس پيلاريس (پوست مرغي)  به مدت زمان بيشتر و مداومت زيادي براي تاثيرگذاري نياز دارند.

 

درمان پوست مرغي با داروهاي گياهي

 

بيماري پوست مرغي علاوه بر اينکه باعث از بين رفتن زيبايي ظاهري پوست مي‌شود، ممکن است علائمي چون خارش و سوزش را نيز به دنبال داشته باشد. اين روش‌ها با استفاده از محصولات طبيعي انجام مي‌شوند. به همين دليل هزينه کم‌تري دارند. از طرف ديگر عوارض جانبي ندارند. در ادامه به موثرترين گياهان و روش استفاده از آن­ها براي درمان خانگي پوست مرغي اشاره خواهيم کرد.

 

درمان پوست مرغي با آلوئه ورا

 

گياه آلوئه ورا براي مشکلات مختلف پوستي کاربرد دارد. درمان خانگي پوست مرغي هم از ديگر مزيت‌هاي اين گياه به شمار مي‌رود. البته علاوه بر درمان اين مشکل، تأمين رطوبت مورد نياز براي پوست و تقويت آن نيز از ديگر مزيت‌هاي استفاده از آلوئه وراست. براي استفاده از اين روش به يک تکه پنبه و گياه آلوئه ورا نياز است. البته مي‌توان به جاي گياه از ژل‌هاي موجود در عطاري‌ها استفاده کرد. بيمار بايد لايه رويي آلوئه ورا را جدا کند. سپس قسمت ژله‌اي را روي ناحيه مبتلا به عارضه پوست مرغي ماساژ دهد. ژل بايد به مدت ? الي ?? دقيقه روي پوست باقي بماند. سپس با استفاده از پنبه پاک شود. انجام اين کار دو الي سه بار در طول روز کافي است.

 

درمان پوست مرغي با گلاب

گلاب از گياه گل محمدي تهيه مي‌شود و يک داروي گياهي موثر براي درمان خانگي پوست مرغي و هم‌چنين زيبايي پوست به حساب مي‌آيد. اين مايع داراي خواص ضد التهابي، آنتي اکسيداني و ضدباکتريايي است و يک آب رسان قوي پوست به شمار مي‌آيد و براي انواع پوست و مشکلات پوستي مفيد است. به اين منظور بايد براي پوست هاي خشک و داراي منافذ،  گلاب را با گليسيرين و روغن زيتون ترکيب کرد و به صورت روزانه روي پوست اسپري کرد تا رطوبت دوباره به پوست برگردد و موجب درمان خارش پوست مرغي و ديگر عوارض ناشي از آن شود.  

 

روش استفاده از روغن‌هاي گياهي

 

روغن‌هاي گياهي مي‌توانند در درمان خانگي پوست مرغي موثر باشند. ترکيب اين روغن‌ها باهم مي‌تواند اثر بخشي را افزايش دهد. روغن ليمو، روغن بنفشه و روغن زيتون ترکيب مفيدي براي درمان پوست مرغي در خانه هستند. اين روغن‌ها داراي خواص ضد التهابي هستند که التهاب پوست را از بين مي‌برند. همچنين خواص ضد باکتري دارند. پوست را نرم و شاداب مي‌کنند و به طور کلي باعث سلامتي پوست مي‌شوند.

چند قطره روغن بنفشه، چند قطره روغن ليمو و دو قاشق غذاخوري روغن زيتون بايد با هم ترکيب شوند. سپس بايد پوست با استفاده از اين روغن ترکيبي جديد ماساژ داده شود. بهتر است روغن روي پوست باقي بماند و بعد از چند ساعت شسته شود. اين کار بايد دو بار در طول روز تکرار شود و تا زمان حصول نتايج، درمان خانگي پوست مرغي ادامه داشته باشد. روغن‌هاي گياهي (به جز روغن درخت چاي) معمولا حساسيت‌زا نيستند. اما در صورتي که فردي براي اولين بار از آن‌ها استفاده مي‌کند، بهتر است ابتدا آن را روي ناحيه محدودي امتحان کند. در صورتي که واکنش‌هاي حساسيتي وجود نداشت، مي‌تواند آن را در ناحيه گسترده‌تري مورد استفاده قرار دهد.

 

درمان خانگي پوست مرغي با جوش شيرين

جوش شيرين نيز از ديگر موادي است که مي‌تواند براي عوارض پوستي مختلف و درمان خانگي پوست مرغي مناسب باشد. جوش شيرين خواصي دارد که در ادامه آن‌ها را بيان کرده‌ايم.

لايه برداري پوست.

حذف سلول‌هاي مرده انباشته شده روي پوست.

تقويت گردش خون در زير پوست.

درمان خارش پوست مرغي

ايجاد ظاهر صاف و صيقلي براي پوست.

کاهش التهابات پوستي.

 

درمان پوست مرغي دکتر خيرانديش

دکتر خيرانديش ريشه بيشتر مشکلات پوستي از جمله پوست مرغي و خشکي پوست را به خاطر سوداي بيش از اندازه در بدن مي‌دانند و معتقدند که هم به صورت سيستمي و هم به صورت موضعي بايد درمان صورت بگيرد.

ايشان براي  درمان پوست مرغي با طب سنتي ، و خشکي پوست ماليدن روغن بنفشه را توصيه مي کنند. همچنين مصرف آلوئه‌ورا را مفيد مي دانند و ميگويند فرد بايد استفاده از ژل آلوئه‌ورا هنگام خواب را به مدت ?? شب  تکرار کند تا عارضه برطرف گردد.

 

درمان پوست مرغي با طب سنتي در ديدگاه دکتر روازاده

دکتر روازاده معتقد است اين عارضه ناشي از افزايش سودا در بدن است، از همين رو براي درمان پوست مرغي در طب سنتي بايد از مصرف غذاهايي که سودازا هستند، پرهيز کرد. از سوي ديگر، فرد مبتلا به اين بيماري بايد هر روز سه ليوان ماءالجبن ميل کند.

همچنين فرد  مي‌تواند يک نوشيدني مفيد با ترکيب يک ليوان عرق کاسني و سه قاشق شربت سوداک درست کند و صبح ناشتا ميل کند

در نهايت براي درمان پوست مرغي در طب سنتي، بايد بين دو مرحله تا سه مرحله نيز فصد انجام شود.

 

درمان پوست مرغي دکتر ضيايي در طب اسلامي

حکيم ضيايي براي درمان پوست مرغي پوست هاي چرب 3 راه را پيشنهاد ميدهند. اول استفاده از سرکه سيب است که فرد بايد قبل از حمام آن را به بدن خود بزند و اجازه دهد خشک شود. سپس به حمام برود. ين کار را دو بار در هفته تکرار کند و تا دست يابي به نتيجه ادامه دهد.

دومين راه درمان پوست مرغي در طب اسلامي از منظر حکيم ضيايي استفاده از ضماد باقلّاي آب پَز است که بايد آن را شب روي پوست بگذارد و صبح بشورد. اين کار را تا دست يابي به نتيجه هفته‌اي دو الي سه بار انجام دهد.

سومين راه حل  از منظر حکيم ضيايي خوردن گلبرگ‌هاي گُل محمّدي و گلاب طبيعي گل محمّدي است.

 

https://mub.me/8Hf

https://t.ly/ez9p

 

 

http://ict-edu.uk/user/mandyrobe4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=d821cb3e-40ea-4730-8277-11a5e171889e

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://bestpaintballguns.us/best-paintball-guns/

http://entrance-exam.net/forum/members/mandyrobe4.html

https://www.pubpub.org/user/mandy-robe

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://www.simulanis.com

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/MandyRobe4

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna17

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 22:20

خريد محصولات برند HUMMEL هومل

محصولات ساخت برند HUMMEL – هومل در مجموع 805 کالا در اين دسته با ميانگين قيمت 1,000,000 تومان ليست شده. از برند Hummel – هامل براي جنسيت زنانه، مردانه انواع محصولات شلوار گرمکن اسپرت، کفش دويدن و تمرين، کلاه اسپرت توليد شده در کشور دانمارک اصالت ???? اصل و اورجينال با مبدا برند دانمارک در سايزبندي هاي XS، 36، 37، 40، S پوشاک با انواع پارچه بافت، پارچه، بافندگي با ويژگي هاي ويژگي اضافي در دسترس نيست، هودي قابل جدا شدن با مدل هاي معمولي، تناسب منظم، پايه اي الگوهاي راه راه، تک رنگ، ساده با تيپ و استايل ترند با ضخامت متوسط براي موارد استفاده روزمره، اسپورت، بيرون خانه لباس با آستين و طول دست بلند، کوتاه، آستين بلند ارتفاع پاشنه کفش کفش پاشنه کوتاه ( 1 تا 4 سانتي متر) متريال و جنس محصولات مواد، منسوجات، پنبه و همچنين در ادامه عنوان و توضيحات آخرين محصولات HUMMEL – هومل آورده شده است.

توضيحات 3 از 805 کالا

شلوار اسپرت زنانه هومل Hummel (ساخت دانمارک)

شلوار زنانه برند hummel  داراي 4 رنگ مخلتف مي باشد که مناسب براي ست کردن با انواع نيم تنه ,تيشرت , سويشرت ورزشي است همچنين براي پياده روي و ورزش جنس راحتي دارد و با توجه به رنگبندي که موجود هست امکان ست شدن با هر رنگي رو فراهم مي کند اين شلوار زيبا براي تمام فصول مناسب است و به عنوان شلوار راحتي و اسپرت ميتوانيد آن را با انواع کفش اسپرت ورزشي ست کنيد.

کفش ورزشي بانوان يونيسکس هومل Hummel (ساخت دانمارک)

کفش  ورزشي  مناسب براي بانوان  که از برند يونيسکس ساخت کشور دانماک ميباشد . اين کفش مناسب استفاده در چهار فصل سال است و  کفي اين کتوني طوري طراحي شده که در تمرينات ورزشي  فشار يا آسيبي به پا وارد نشود  با وجود دوخت و کفي استانداردي که دارد راحت ترين کفش براي پياده روي انجام کارهاي روزانه و تمرينات ورزشي به شمار مي آيد . شما ميتوانيد اين کفش را در دو رنگ متفاوت سفارش دهيد . اين کتوني

کلاه اسپرت نقاب دار دريايي سرمه اي هومل Hummel (ساخت دانمارک)

کلاه اسپرت نقاب دار دريايي هومل Hummel ساخت دانمارک است از جنس پنبه – پلي استر در رنگ سرمه اي . اين کلاه داراي لبه‌اي پهن در جلو کلاه و تاجي، گرد به همراه بندي براي تنظيم در پشت کلاه است.اين کلاه ها ساده و کژوال بوده و پوشيدن آنها راحت است.

براي مشاهده ادامه مطلب " اينجا کليک کنيد "

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 7:52

لینک دوستان

خبرنامه